Welcome back - Reisverslag uit Langley, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu Welcome back - Reisverslag uit Langley, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu

Welcome back

Door: Ilonka

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

15 April 2023 | Canada, Langley

Vanwege een enorme file voor de Coentunnel, slaan we af via de Zeeburgertunnrel, om vervolgens bij Schiphol een afslag te missen en door moeten naar Hoofddorp om daar te keren.

Ruim een uur later dan de bedoeling was check ik m’n koffer in, ga door de securiteit en de douane in een recordtijd van 15 minuten.

Met een kleine vertraging vertrokken. Volle bak! Bijna 400 passagiers. Veel anderstaligen. Naast me Indiërs die niet of nauwelijks Engels spreken. Lekker rustig dus.

Het vliegtuig-eten is redelijk. Pasta of kip. Ik kies voor de pasta. Met een wit wijntje erbij is het goed te hachelen.

Ik kijk een documentaire en later nog een concert opname van Michael Bublé en maak gebruik van de gratis WiFi. Matige ontvangst maar toch even leuk om vast wat te schrijven.

Nog 7 uur vliegen.

Direct maar proberen te slapen. verwachte aankomsttijd is 15.50 uur. Voor mij is het dan 00.50, dat wordt dan nog een pittige avond.

Uiteindelijk is de landing om 16.00 uur Canadese tijd, oftewel 01.00 uur Nederlandse tijd.

In een sneltreinvaart ben ik door de security en m’n koffer komt als een van de eerste van de band!

Jackie staat buiten te wachten en na een uitgebreide knuffel gaan we snel richting Langley, met een pitstop bij Timmy Horton voor de eerste French Vanilla in vier jaar!

Ik ben goed aangekomen en het voelt al gelijk weer als thuis.

Ik houd het vol tot 06.45 uur Nederlandse tijd. Dan stort ik echt in.

Welcome back [e-1f1e8][e-1f1e6]


  • 15 April 2023 - 08:02

    Peter S.:

    Veel plezier Ilonka! Wat zit er in French Vanilla?


  • 15 April 2023 - 10:01

    Enbol.:

    Wat een mooie start van wat een prachtige reis moet gaan worden. Kan niet wachten op de rest van je verslagen!

    Ik wens je een mooie tijd!


  • 15 April 2023 - 13:05

    Marjon:

    Wat heerlijk daarnet weer kan! Anders dan wat je wilde maar het wordt vast weer genieten. Ik kijk weer uit naar je reisverslag en foto’s. Veel plezier!


  • 15 April 2023 - 18:07

    Richard:

    Geniet ervan. Leuk om weer te lezen. :-)

    Gr. Richard


  • 18 April 2023 - 12:00

    Joke:

    Spannend weer Ilonka! Mooie reis verder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilonka

Actief sinds 06 Juli 2016
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 18810

Voorgaande reizen:

14 April 2023 - 16 Mei 2023

Back again, making new memories

22 September 2018 - 13 Oktober 2018

Indian summer

10 September 2016 - 15 Oktober 2016

Beautiful British Columbia

26 September 2015 - 17 Oktober 2015

Family trip

08 Juni 2013 - 25 Juni 2013

Surprise Reis

23 September 2010 - 11 Oktober 2010

Fifty years and counting

Landen bezocht: