Weekend - Reisverslag uit Langley, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Langley, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu

Weekend

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

16 April 2023 | Canada, Langley

Er werd gevraagd wat er in de French Vanilla zit!

Nou, vooral heel veel calorieën!

Ik heb het even opgezocht;

French vanilla coffee is a rich, full-bodied coffee with a sweet and creamy taste. It is often simply referred to

as 'French Vanilla'. The name of the drink refers to vanilla beans, which are the best ingredient to give this kind of coffee its special sweet taste.

Zaterdag zelf wat boodschappen gedaan omdat ik beloofd had te koken, koken klinkt als groot, maar een pasta met kip en broccoli is hier zo ongeveer het gezondste dat ze eten.

Zoals altijd keek ik m’n ogen uit in de Superstore.

In Nederland hebben we de AHxxl, maar die haalt het er in de verste verte niet bij. De prijzen zijn hoog, voor een kilo kipfilet betaalde ik $15,

inclusief pesto, tomaatjes, champignons , penne en room kwam ik in totaal op $39, voor 5 personen. Dat is ongeveer 33 euro.

Zaterdagavond, na de geslaagde pasta, een uurtje in de hottub gezeten! Met regen, dat wel, maar heerlijk ontspannen.

De buitentemperatuur overdag is ca 9 graden.

Zondag komt het met bakken uit de lucht en we gaan met een omweg door Fort Langley naar het tuincentrum.

Ik heb ook het concept ToGoodToGo uitgelegd, want ook hier hebben ze dat!

Toen Jackie en ik bij de 7Eleven kwamen om het op te halen, moest ik de winkelier uitleggen hoe het werkt. Het was voor hun ook nieuw.

In de avond komen Bart en Rita nog even langs en daarna dompel ik mezelf nog even onder in de hottub.

Morgen de rentalcar ophalen en dan met Christel naar het Tulpenfestival in Abbotsford. Hopelijk is het dan iets beter weer dan vandaag.


  • 17 April 2023 - 22:36

    Ramona:

    Ziet er fantastisch uit mop

    veel veilige kilometers en echt heel erg leuk om mee te genieten

    koppie koffie en even reisverslag lezen

    geniettttt lieverd

Tags: Fort Langley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilonka

Actief sinds 06 Juli 2016
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 18798

Voorgaande reizen:

14 April 2023 - 16 Mei 2023

Back again, making new memories

22 September 2018 - 13 Oktober 2018

Indian summer

10 September 2016 - 15 Oktober 2016

Beautiful British Columbia

26 September 2015 - 17 Oktober 2015

Family trip

08 Juni 2013 - 25 Juni 2013

Surprise Reis

23 September 2010 - 11 Oktober 2010

Fifty years and counting

Landen bezocht: