Abbotsford Flower Festival - Reisverslag uit Abbotsford, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu Abbotsford Flower Festival - Reisverslag uit Abbotsford, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu

Abbotsford Flower Festival

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

17 April 2023 | Canada, Abbotsford

Maandagmorgen brengt Jackie me voor haar werk naar Hertz in Abbotsford waar m’n rental klaar staat. Een Chevrolet Equinox.

Beetje groot dat wel, maar voor de lange ritten is dit best comfortabel.

Over de huurprijs hebben we het maar even niet! Ondanks dat koop ik toch de roadservices erbij, want stel je voor dat ik binnenkort ergens langs de Alaska Highway met pech sta.

Hierna gaan Christel en ik ontbijten bij Tim Horton en dan naar het Abbotsford Tulip Festival. Online kaartjes $8 p.p. Aangezien net als in Nederland het voorjaar nog niet echt een start maakt, zijn de tulpenvelden minimaal. Maar toch voldoende om even rond te wandelen. Aangezien het door de regenval van de laatste tijd nogal blubberig is, mag ik Christel’s laarzen lenen. Hoe beter is dit, dan m’n eigen suède laarsjes verpesten!

Na 4 kilometer en anderhalf uur hebben we het wel gezien en zoeken we de auto op en rijden we terug naar Langley voor een luie en alweer regenachtige middag!

• 18 April 2023 - 06:48

Martin Kuiper:

Ontbijten bij Tim Horton, altijd lekker!

• 18 April 2023 - 08:00

Peter S.:

When the spring arrives, I give to you tulips from Abbotsford!

• 18 April 2023 - 08:30

Chris:

Tulpenvelden met bergen op de achtergrond erg mooi.

je auto ziet er inderdaad comfortabel uit en die laarzen staan je goed ;-)

veel plezier