Liard Hot Springs - Reisverslag uit Liard River, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu Liard Hot Springs - Reisverslag uit Liard River, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu

Liard Hot Springs

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

23 April 2023 | Canada, Liard River

Dan op naar Liard Hot Springs. Het is er prachtig en de hot springs bijzonder. Je ruikt de zwavel en er zijn wat mensen in het water waar de stoom vanaf komt. Bijzonder. In de zomer betaal je hier toegang voor een dag of langer. Nu kunnen we zo doorlopen.

Dan moeten we terug naar Fort Nelson. Onderweg worden we getrakteerd op verschillend wild life. Mountainsheep, buffalos [e-1f9ac], en caribou’s.

Bij Toad river stoppen we voor een late diner en dan komen we in een ware sneeuwstorm terecht. Maar de truck van Peter met die enorme banden rijd onverwoestbaar door. Ook in het donker.

Uiteindelijk rijden we ruim 600 km en zijn we 12 uur van huis.

Maar wat een prachtige dag!

• 25 April 2023 - 10:05

Marjon :

Wat een prachtige reis maak je weer Ilonka. Wat mooi en bijzonder. Misschien jammer dat het zo fris is en er sneeuw ligt. Maar het zorgt wel voor prachtige plaatjes. Voorzichtig en geniet vooral, maar dat zit volgens mij wel goed.