Warm welkom en mijn eerste date - Reisverslag uit Surrey, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu Warm welkom en mijn eerste date - Reisverslag uit Surrey, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu

Warm welkom en mijn eerste date

Door: Ilonka

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

28 September 2015 | Canada, Surrey

Zaterdag 26 september stap ik op de trein naar Schiphol. uren later op het vliegtuig naar Vancouver!
Na een vlucht met gezellig mede-reizigers, sta ik op het vliegveld van Vancouver twee uur op mijn koffer te wachten zonder te weten waarom.
Opgehaald door Oma en Marguerite, die ook niet weten waarom het zolang duurt.
Uiteraard meteen naar Denny's om te eten en vervolgens op tijd naar bed, want het tijdverschil begint zijn tol te eisen.

Zondag komt Ingmar ons halen en breng ik hem terug naar huis, zodat ik zijn auto kan gebruiken.
Net op weg en nog weer even wennen aan de automaat, zwaailichten achter me. Twee jonge agenten verblind ik met mijn liefste glimlach en nadat ze bekomen van mijn Europese rijbewijs en Nederlandse Paspoort waren, mocht ik na een waarschuwing doorrijden!
Bam! Ik had te hard gereden bij een playground (30 mag > 40 niet).

Bij Marguerite mijn verjaardag alsnog gevierd met verjaardagstaart en een groot deel van de familie! Wat een heerlijk welkom.
Uiteraard gaat de bbq aan en de hamburgers van Michael samen als vanouds.

Niet te laat naar Oma's huis, want morgen gaat we kilometers vreten richting Williams Lake!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilonka

Actief sinds 06 Juli 2016
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 18944

Voorgaande reizen:

14 April 2023 - 16 Mei 2023

Back again, making new memories

22 September 2018 - 13 Oktober 2018

Indian summer

10 September 2016 - 15 Oktober 2016

Beautiful British Columbia

26 September 2015 - 17 Oktober 2015

Family trip

08 Juni 2013 - 25 Juni 2013

Surprise Reis

23 September 2010 - 11 Oktober 2010

Fifty years and counting

Landen bezocht: