Hanging out with Christel - Reisverslag uit Langley, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu Hanging out with Christel - Reisverslag uit Langley, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu

Hanging out with Christel

Door: Ilonka

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

07 Oktober 2015 | Canada, Langley

Maandag gaan we, Christel en ik, met z'n tweetjes op stap. Breakfast at Timmy's en dan naar Vancouver, en bezoeken Grandville Island. Dit is een soort NDSM-terrein vol met art-works, native-shops and a public market. Ik vind de uitbreiding voor m'n glazen Inukshuk verzameling, dus mijn dag kan niet meer stuk. Met de aquabus varen we een rondje False Creek, waar we ons vergapen aan de boten (jachten) van de jetset. Terug aan wal kopen we op de markt onze lunch en verdwalen zonder GPS (geen ontvangst) richting Stanley Park.
Gelukkig laat m'n richtinggevoel me niet helemaal in de steek, na slechts een paar gevaarlijke u-turns met oma's auto, het is maar goed dat ze het niet weet, komen we op de Park Drive en zoeken we een picknickplaats met het mooiste uitzicht! De ene kant de seawall met downtown Vancouver, de andere kant de totempoles on Brockton Point. De zeemeeuwen eten mee.
Na afloop rijden we de hele Park Drive rond tot de grote Inukshuk at English Bay.
Ik ga volkomen op in het leven hier, zelfs de file op de terugweg rondom het stadion, doet me niets. Ik denk dat ik nog langer blijf....

's Avonds komt April, zo fijn om ook haar weer te zien. Ook Bart en Miekie komen nog even. En we Face-timen met Mitch en de kids.
Jackie en ik sluiten onvermijdelijk af: hottube-time!

Girls-night-out on tuesday!
Christel heeft een extra dag vrij gekregen! Lucky girl! Ze kan haar geluk niet op, want dat betekent een extra dag op stap met de liefste cousin die ze heeft. Volgens mij zegt ze dat 100x per dag, maar wat maakt het uit, for the time-being.
We gaan naar White Rock Beach, lopen langs het strand, eten fish and chips, and hebben plezier. Op de terugweg de onvermijdelijke Timmy's, zo verslavend!
's Avonds gaan we (Jackie, Christel, Miekie, April en ik) eerst uit eten en dan naar de movies in Abbotsford! Girls Night Out!! The Intern, met Robert de Niro. Zo gelachen!!

En dan is het bijna woensdag, morgenochtend rijd ik terug naar Oma's huis. Een paar dagen rust voordat ik vrijdag naar Kamloops vertrek. Time files! Ik ben al bijna op de helft!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilonka

Actief sinds 06 Juli 2016
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 18838

Voorgaande reizen:

14 April 2023 - 16 Mei 2023

Back again, making new memories

22 September 2018 - 13 Oktober 2018

Indian summer

10 September 2016 - 15 Oktober 2016

Beautiful British Columbia

26 September 2015 - 17 Oktober 2015

Family trip

08 Juni 2013 - 25 Juni 2013

Surprise Reis

23 September 2010 - 11 Oktober 2010

Fifty years and counting

Landen bezocht: