Three Times Thanksgiving! - Reisverslag uit Langley, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu Three Times Thanksgiving! - Reisverslag uit Langley, Canada van Ilonka Segerius - WaarBenJij.nu

Three Times Thanksgiving!

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

11 Oktober 2016 | Canada, Langley

Zondagavond heb ik het eerste Thanksgiving-diner in het boshuis bij Ingmar en April.
Het is weken geleden dat ik hier voor het laatst was, en het voelt als een soort thuiskomen. Ik ruim gelijk een doos spullen uit de auto, van m'n trip naar het noorden.
Ondanks dat Canada het cranberrie-land is, weet niemand hoe men verse cranberrie-saus of compote maakt, men trekt liever een blikje open, dus maak ik een flinke schaal saus.
Brittany en Brandon eten ook mee en het is erg gezellig. Voor het dessert, warme applepie met twee soorten ijs, schuiven Jackie en Buddy met de kids aan.
We hebben vreselijke lol met het maken van de verplichte familiefoto's.

Maandagmiddag wassen Christel en ik al het vuil van 4000 km highway van de auto. Eigenlijk doet Christel het, ik gooi braaf de munten in de automaat.

s'Avonds heb ik het tweede Thankgiving-diner bij Melanie en Clayton samen met Jackie en Buddy. Weer zelf gemaakte cranberry-saus en weer teveel eten!
Thuis ontspan ik even alleen in de hottub. Wat een zaligheid is dit toch!

Dinsdag komt April koffie drinken, daarna brengen we haar werktruck weg, rijd ik haar terug en lunchen we samen in het boshuis.
Hierna vertrek ik voor het derde Thanksgiving-diner naar Tamara en Mike. Marguerite is er ook. Ik vertel alle verhalen van m'n trip up-north, we eten (weer) turkey en ham.
Ik kan zo langzamerhand geen turkey en ander eten meer zien, ik heb het gevoel dat ik alleen nog maar aan het eten ben.

Dat Thanksgiving een familiefeest is heb ik dit jaar in ieder geval weer volop meegemaakt!



  • 12 Oktober 2016 - 07:57

    Hassan:

    Hoi Mop,

    let je wel op je gewicht schatje

  • 12 Oktober 2016 - 08:53

    Joan:

    Nou dat klinkt heel welkom en warm+de hottub☺

  • 12 Oktober 2016 - 09:10

    April Vail:

    Very nice entry in the blog ilonka.... once again I was not disappointed.... very cute pics of you Marguerite And Tamara....❤

  • 13 Oktober 2016 - 00:11

    Ramona:

    Jeetje meis
    Wat ben je aan het genieten de warmte straalt er van af
    Wat zul je je welkom voelen geniet nog lekker want volgens mij is het om gevlogenn
    Zie je gauw mop ben benieuwd naar je verhalen dikke kus en tot snel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilonka

Actief sinds 06 Juli 2016
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 18786

Voorgaande reizen:

14 April 2023 - 16 Mei 2023

Back again, making new memories

22 September 2018 - 13 Oktober 2018

Indian summer

10 September 2016 - 15 Oktober 2016

Beautiful British Columbia

26 September 2015 - 17 Oktober 2015

Family trip

08 Juni 2013 - 25 Juni 2013

Surprise Reis

23 September 2010 - 11 Oktober 2010

Fifty years and counting

Landen bezocht: